torsdag 1 mars 2012

Kladdigt idag

Nu har jag roat mig med en liten tjänsteresa under fyra dagar, Köping, Örnsköldsvik, Kramfors och Sundsvall har fått besök av mig. I eftermiddags när jag kom hem så gick det i 200 direkt. 25minuter (äta, leta cykelkläder, leta pannlampor, svära lite, hitta pannlampor och lasta cyklar) efter ankomsten hemma så var vi (jag, Simon o Niklas) på väg mot Kvarntorp för kvällens MTB-träning. Vi var 5 st som rullade iväg på blöta o tungtrampade stigar och vägar.

Det blev lite på nya singletrackbanan, lite runt högen, Kalkugnsleden, genom skogen till fotbollsplanerna i Hällabrottet, upp till skolan o in i skogen vid densamma. Där visade det sig att skogsmaskinerna hade haft en lycklig stund så vi fick gå med cyklarna tills vi kom ut i samhället igen och därifrån rullade vi mot bilarna.

Nu ska det målas i Simons rum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar