lördag 3 mars 2012

Mycket målning

Bloggar lite inför morgondagens pass :)

Igår morse kl 7 träffades jag o Magnus J vid Ljungstugan och körde härliga 8:or i träningssalen och vi avslutade passet med att blåsa iväg 4 st 30sekundare. Lite jobb hanns med innan jag smet in på en cykelaffär för att titta lite på en Rimfaxe... Den imponerade väl inte så jättemycket så den passar jag nog med på. Just nu lutar det åt Stumpjumper med aluram men man får väl se vad som uppenbarar sig.

Hann med att måla första strykningen på väggarna i Simons rum igår innan några av Thereses släktingar kom för lite kvällsmat.

Imorse vaknade jag bagartidigt så jag satt och jobbade lite redan kl 6 en lördagsmorgon medans reset av familjen drog sina timmerstockar. Började måla i Simons rum vid halv åtta och har hunnit måla klart idag, tre väggar i en vit ton och en i en supersnygg röd, enligt Simons önskemål, blir kanon. En sväng till tippen och ett stort byggvaruhus så det blev en golvmatta inköpt.

Denna är nu utlagd, dock så saknar jag typ 2 meter tejp så det blir klart först. imorgon.

Nu måste jag laga mat så jag önskar alla en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar