fredag 9 mars 2012

Tävlingsfix o ny cykel

Nu ska jag mobilblogga för första gången....

Igår morse (tidigt) så träffade jag Tony från Kumla Sportcenter i Kvarntorp och vi tittade på banan där det ska tävlas den första april. Den är grym!

Sen var det iväg till Nora. Tog dock en paus i Ljungstugan på vägen och blåste av några stenhårda intervaller där. Lyckades på sista intervallen trycka upp pulsen i 176 och det är inte ofta jag når den siffran.

Härligt mör så fortsatte jag till kunden i Nora och mötet gick precis lika bra dom alla andra gånger jag vart där.

Kvällen (eller åtminstone en del av den) tillbringades hos broder med familj då deras äldste son fyller tre. Mitt i tårtätningen så passade jag på att hämta in Filips nya cykel. Han såg ganska överraskad ut när han fick en ny cykel i present en månad innan han fyller. Grymt lycklig väntar han bara på att det ska bli lördag så vi kan ut o prova :)
Han fick även ett par cykelhandskar o dom hade han på sig i flera timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar