torsdag 8 mars 2012

Fick ett trevligt samtal :=)

Idag har det varit sådär extremhalt på vägarna igen. Kalla vägbanor som det kommer snöblandat på, att inte alla fattar att man måste sakta ner då, mellan Lekhyttan o Karlskoga stod det 5 krockskadade bilar och ändå saktar vissa inte ner....

Haft möten i Säffle, Kristinehamn och Karlskoga idag, Örebrobesöket fick vi tyvärr flytta på. När jag lite småstressad kom hem så blev det stående kvällsmat innan det var dax att bege sig till Örebro för kvällens cykelmöte.

På väg in så ringde det ett 08-nummer som jag kände igen lite svagt. "Hej det är Patrik på Specialized conceptstore i Stockholm" och vips så åkte pulsen upp lite...
-Du undrade om en cykel.
-Ja (lite nervöst)
-Nu har jag pratat med hon i Holland och det ska ligga en på en lastbil på väg hit
-Är det säkert?
-Ja, vi har inte fått leveransdatum från åkeriet men den är på väg.
-Jag tar den!


Leverans nästa vecka.. Det fanns en enda kvar i hela Europa....

Kvällens möte gav en hel del matnyttigt, (förutom fikat) bl a att man får tävla med rumpan bar... och sen så är det ett antal propagandatävlingar inplanerade. Första i Kvarntorp 1 april.

På söndag ska vi köra säsongens första utomhuspass med ungdomarna, ska bli riktigt kul!!

Förresten, hur Therese tog beskedet att jag nu köpt cykeln: Hon reagerade knappt....

Och nu till ett helt annat ämne, lite smygreklam för en sida jag håller på att tillverka på fb. Kolla in www.facebook.com/joyaskor (o du får gärna gilla också). Är ganska roligt att sitta o pula på fb med sånt här, systemet är enkelt uppbyggt dock så gäller det att ha huvet på skaft för det är många saker man kan ställa in.

1 kommentar:

  1. Äntligen kan jag beställa vår soffa!!!! :)) Puss

    SvaraRadera