onsdag 11 april 2012

Race

Kvällens tävling gick ju sådär för mig, 4 vurpor på 2 varv gjorde att jag valde att kliva av i förtid. Banan var en bra mix att motionsspår, steniga partier, singletrack, lerhål o liknande underlag, dock så kan mina Renegadedäck absolut inte rekommenderas för detta. Kände mig som Bambi på hal is o det är ju inte så roligt att behöva hålla igen när kroppen känns bra. Men det kommer fler tillfällen.

Simon var desto nöjdare kom tydligen på tredje plats och det är han riktigt riktigt nöjd med. Hann tyvärr inte se så mycket av detta då jag agerade kvastcyklist när ungdomar/motionärer trampade.



Efter lite mycke fikasnack efteråt så rullade vi hemåt och eftersom kroppen spritte av träningslust så angrep jag motionscykeln o blåste av ett pass med fyror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar