onsdag 25 april 2012

Blodigt idag med...

Ingen träning igår, var riktigt sliten i kroppen och fast solen sken så förmådde jag inte trä på mig trikåerna när hjärtat kom hem från jobbet.

Idag däremot (i regnet) så blev det en lertur. Jag o Tobias for ut i skogen vid Kuggängsvägen och efter bara några meter så blev jag varse om varför jag lotsade oss fel när vi skulle runt sottern sist...
Idag var det ännu blötare än i lördags men fästet var ändå ok då det inte är lika mycket rötter här som i markaskogen. Då vi bara hade en timme på oss så trampade vi Pålsbodarundan upp till borgen och därifrån rullade vi Tarstaborgsrundan baklänges till chefens residens där det blev riksvägskörning tillbaka för klockan var absolut inte på vår sida idag.

Nu är det dax att förbereda inför morgondagen då det väntar ett 12-13timmarspass på jobbet.

Dock så var det det här med rubriken....




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar