måndag 2 april 2012

Måndag....

Igår stannade pelletsbrännaren såpass illa att jag fick ringa försäkringsbolaget idag, förra gången jag ringde till dom var ett drygt år sen då det rann vatten i pelletsförrådet och då var dom grymt bra att ha att göra med, funkade lika bra nu, dock så landar det nog på 5-6tusen likförbannat men det är bra när försbolaget tar sin del.
Måste nog ringa till dom imorgon igen, dock för att kolla hur nya cykeln är försäkrad...

Annars har det vart en riktigt rolig dag på jobbet, ALLA kunder har gjort precis om jag vill att dom ska göra o sen har dom handlat som bara den...

Idag var det en liten skara ungdomar som kom till träningen, tror jag räknade in 15 st totalt men det var bra med tanke på att både solsken o värme lyste med sin frånvaro. Snabbegruppen skickade jag iväg med Ola för teknikträning med vuxengruppen och resterande ungdomar drillades med kompisintervaller, dvs korta (20-30sek) på max o sen vila när kompisen gjorde samma sak.
Efter en stund rullade vi vidare längs röda banan och några varv nerför en stenig backe.

Vi delade här upp gruppen i två mindre patruller som på olika vägar tog oss tillbaka till Ljungstugan där Magnus J väntade med nybakat, sånt gillas!

Dagens roligaste inslag var att min bror var med o provade skogscykling med vuxenträningen som trampade teknik á la Ola över stock o sten, han fegade dock ur... Gjorde ju inte ens jag på min första teknikträning...

Nu ska vi se när vi får med nästa släkting....

Fick idag ytterligare en bild från tävlingen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar