tisdag 17 januari 2012

Ut men en cykel o in med nästa

Idag blev det en snabbis till Stockolm för stormöte med vår största kund. Väl hemma så inhandlades en svart slips inför morgondagens begravning.

Har försökt få liv i träningscykeln som jag knäckte igår och det har väl gått sådär, plockade isär hela magnetbiten o hittade ett fel, monterade ihop igen, men skiten funka ändå inte, monterade åter isär och då hittade jag ett fel som var bortom möjlighet att laga. Så nu ligger cykeln i hästkärran för vidare transport till sälla jaktmarker.

Eftersom Therese har tjatat hål i huvet på mig ikväll för att hon inte kunnat trampa av sig sitt otroliga cykelbehov så slängde jag upp trainern i vardagsrummet och på den monterade jag Simons MTB. Ett härligt surrande kommer snart att fylla huset :)  Arrangemanget tar upp typ halva vardagsrummet och eftersom det inte hänger några cyklar på köksväggen iår så får jag vara nöjd med detta.

Tidigare års inredning

"Vågra väga socker"-planen fungerar fortfarande, lite jobbigt när man sätter sig framför tvn annars går det över förväntan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar