måndag 16 januari 2012

Fasingen va stark jag är

Dagens lilla händelse var att jag blev utkastad från mitt kontor, nu blir det att lämna trygghetens vrå bland damerna och flytta ner till varglyan istället. 

Egentligen skulle dagens stora händelse kunna vara att jag fick med mig all mat på inköpslistan idag, var nog några år sen förra gången

Dagens stora händelse blev istället att jag knäckte motionscykeln :)  Satt o körde fyror som en annan cyklist lovordar. Det fungerade bra i början och benen kändes helt ok, men i mitten av tredje intervallen, precis under reklamavbrottet på Simpsons, när jag satt o tryckte på ordenligt med maximalt motstånd så lät det ungefär "bllllulllllulllrlrrrrrrr" och sen väste det mest när jag trampade vidare. Jag blev mest förvånad över mina otroligt starka ben, Filip satt mest o tittade mig, Simon skulle genast prova och Therese blev arg på min otroliga benstyrka.

Jag tror att även den damen tänker trampa ifrån MJ i sommar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar