torsdag 19 januari 2012

Mycket bättre i den skadade vaden

Vilken grymt trevlig arbetsdag det blev idag, började med ett möte i Enköping som kommer utmynna i något riktigt bra. Sen iväg till Bålsta på nästa möte dom köpte hela koncenptet med hull o hår, driver visst två butiker och imorgon ska vi göra klart med bägge. Sen ut på småvägar upp till Uppsala för ett lika bra möte, det blir att åka upp om två veckor igen och lansera Joya hos dom.

Sen iväg till ytterligare en bra butik som just flyttat in i ny lokal, köpte mycket skor förra året och kan bli lika bra iår om dom gör som jag vill, o det verkar dom vilja göra :)


Hotell jag äntrat nu är kanon sånär som på ventilationen låter som en sämre smörjd cykelkedja.

Provade, i lugn takt, att jogga en sväng ikväll, vill inte dra upp skadan jag ådrog mig förra veckan. Gick första 500 metrarna sen började jag, i nästan gångfart, jogga och kände inget i vaden, höll det grymt lugna tempot i nån kilometer, ökade sedan ytterst lite för att inte bli kall, då förstår du hur lugnt det "gick".

Höll det lugna tempo i ca 2,5 km innan jag började känna lite i vaden, j*vla skit! Blev att gå en liten bit, provade jogga sakta igen några hundra meter, gick åter en bit, joggade lite och sen gick jag resten av vägen till hotellet. Vaden känns dock mycket bättre än den gjorde i Sundsvall men det blir ingen mer löpning den närmaste veckan. (Tur man har en cykel)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar