tisdag 3 januari 2012

Grymt pass

Grymt bra pass i Kumla idag. Mycket mattkamp med många olika infallsvinklar.
Har haft svårt att veta hur jag ska fortsätta när jag har övertaget och ofta blir det att jag ligger o trycker ner motståndaren och väntar in att han ska ta initiativet. Idag fokuserade jag på att komma i olika lägen för att kunna jobba vidare med olika grepp o låsningar. En del smärta utdelades och en del smärta mottogs. Sitter men lite "skavsår" från mattan men annars är det inte så mycket smärta såhär två timmer efteråt. Mycket mersmak blev det idag, f*n att det dröjer till nästa torsdag innan det passar igen.

Igår tog morfar klivet in i evigheten, detta efter en kortare tids sjukdom men det är ändå lika ledsamt. Så gårkvällen tillbringades hos föräldrarna och idag har begravningsbyrån fått ett besök, imorgon väntar tömning av hans lägenhet.

Imorgon ska jag göra ett väldigt intressant besök, återkommer om det. :)

Nu en pepparkaka till o sen brottas med kudden en stund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar