måndag 9 januari 2012

Skallepär

Igårkväll, precis efter jag bloggat så skulle Therese klippa mig. Hon tag fram apparaten och körde genom allt, sånär som på typ tre hårstrån. Hon skulle "bara" ta bort dom med apparaten, tyvärr så hade hon då tagit bort munstycket och vips så var håret 3 mm på ett ställe....
Det var bara att raka bort resten, så nu liknar jag Skallepär, fasingen,

Kvällens träning blev först 45 mycket hår minuter på träningscykeln och sen fortsatte jag med cirkelträning bestående av armhävningar, situps, rygg/axelträning och benspark. Höll på i 45 minuter med detta så nu känns det fint i överkroppen också.

Nu är väskorna inför norrlandsresan packade: en med skor, en med vanliga kläder, en med löparkläder (så här års får cykeln vara kvar hemma) och en med ju-jutsikläder, förhoppningen är att jag hinner hem till torsdagsträningen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar