söndag 29 januari 2012

En najs helg

I fredags så grenslade jag cykeln o trampade upp dom 55 kilometrarna upp till husvagen. Turen var riktigt najs och jag hade lyckats pricka in småvägar hela vägen så det var grymt lugnt o skönt. Blev lite idiotförklarad när jag trampade in på campingen.

I lördags så mötte jag upp med Timo som skulle guida en tur över sljutfältet, att det fanns så otroligt mycket backar där hade jag ingen aning om. Jag fick slita hårt för att inte Timo skulle få komma upp med för mycket marginal på krönen. 3 mil senare var det riktigt skönt att sätta sig i bastun med en kall.

Idag har jag fixat iordning min framgaffel som frusit bara jag sagt is. Gick nästan bekymmersfritt, det enda som jag måste lista ut är hur jag får igång justerskruvens funktion igen...

Passade även på att smörja upp Filips cykel som han skulle ha med till kvällens MTB-träning.
Ungdomarna fick idag trampa balansövningar (tyckte dom om) och olika intervaller (tyckte dom mindre om) medans Magnus P hade lite kurs för föräldrarna i växeljustering, byte av vajrar o höljen.
Vi avslutade träningen med några tävlingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar