söndag 8 januari 2012

Google äger

Igår blev det ett pass i ganska lugnt tempo tillsammans med Niklas o Tobias, vi styrde kosan mot Skogaholm en enligt utsago bra uppförsbacke, den var ganska lång o inte överbrant, så den kommer bli bra att mosa intervaller i till våren. Likaså så fanns den en hel del intressanta skogsvägar/stigar där som kommer utforska när snön som aldrig kommer har försvunnit...

Då både N och T saknade dubbdäck så blev tempot ganska lugnt på dom isiga vägarna. Vi avverkade lite olika grusvägar och korsade en kohage innan vi kom ut vid orienteringsstugan vid Svennevad. därfrån valde vi att mosa riksväg tillbaka till Pålsboda. 3 mil mätte rundan.

Senare på kvällen kom mina föräldrar o åt lite mat, tjälknöl är alltid gott :)

Efteråt så skulle jag leta reda på en släkting i Californien, googlade och vips så hade vi mailadressen, letade även reda på en släkting som jag inte träffat på typ 25år.....

Dagens morgon kom lite för tidigt och jag har varit ganska sliten när jag gått omkring här hemma. Vinterprojektet har fått en liten knuff framåt och nu väntar ramen på lite färg :)

Håller just på att bli lite delaktig i en halvorganiserad vuxenträning á la mtb runt Kumla, Hallsberg o Pålsboda..... Alltid roligt att planera sånt här så nu måste jag jobba lite med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar