onsdag 11 januari 2012

Kanske skadad

Bläh vilken obra sak som hände på löpningen i Sundsvall igår. Tänkte springa en timme och var riktigt taggad för detta. Ut från hotellet, över en bro och sen svängde jag vänster in på en cykelbana och tänkte följa den länge. Efter bara 1 km så känns det inge bra i högra vaden, lite krampaktigt, så jag slår av på tempot och joggar sakta en liten bit, det blir inge bättre. Hittar en lyktstolpe att stretcha mot men det vill inte släppa, provar jogga en bit till, det blir inget bättre, provar stretcha igen men det hjälper inte.
Väljer då att vända mot hotellet igen, nu går det knappt att jogga, får lunka tillbaka.

Väl på hotellet så blir det inget bättre i vaden, imorse var skiten kvar så det var en haltande Rickard som tog sig till frukosten. Dagens besök har gått riktigt bra, Kramfors, Ö-vik och Hammarstrand har fått besök, dock så var jag inte inne på hotellet förens halv åtta ikväll, så det var bara att svida om o dra iväg till gymmet och ett styrkepass för överkroppen. Det blev en timme skrothivande innan jag äntligen kunde få i mig lite kvällsmat.

Den skadade vaden molar ikväll, dock så har den blivit bättre än i morse så vi får se om farbror doktorn behöver få sig ett besök på fredag eller inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar