tisdag 29 november 2011

Slog en släkting....

Imorsen skulle jag o Fabian ha all tid i världen att mysa i oss frukost, busa lite och sen åka till dagmamman. Tyvärr så fattar jag inte vart tiden tar vägen, ungen tvärsov och eftersom han gjorde det så gjorde jag mig ingen större brådska. Helt plötsligt var det bara 30 minuter kvar tills han skulle sitta i bilen.... Och precis när han ska in i bilen "Pappa, jag är kissnödig"..... Suck; att man aldrig lär sig.

Dagens arbete har skett i Ikanohuset i Linköping och vår andra Joya-säljare kom dit, grymt rolig herre. Så tiden gick fort och butikspersonalen hade nog ganska kul :)

Vid hemkomsten så hann jag med nöd o näppe slänga i mig 2 mackor o sen bar det iväg till Kumla för lite kampsport. Teknik stod det visst på schemat och det är grymt många olika saker att tänka på. Uppvärmning som bestod av mattbrottning inleddes mot en liten tjej (gäller att välja motståndet), hon började i överläge o bände o bröt en stund innan jag fick överläge och då blev det jobbigt för henne.... Sen vid bytet kom Thereses bror Mikael och då fick jag inte överläge någon gång.

Passet bestod sen som sagt av teknikträning, Micke lekte ganska mycket med mig men gav även en hel del bra tips att tänka på. Råkade ge honom en armbåge över näsan, men han bara tackade och sen fortsatte vi.

Vi avslutningsövning så skulle vi brottas på max i tre 90sekundespass, vid sista körde jag mot en kille som gav mig överläget vid stående, vadå överläge? Jag tog tag i honom o sen låg jag i mattan

På torsdag blir det på´t igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar