måndag 13 februari 2012

Långt intervallpass

Idag blev jag hemma från jobbet med Simon o Fabian halva dagen, o det tillfället måste tas iakt för ett grymt intervallpass. Inledde med 5 st 8:or på ca 85% av maxpuls med två minuters vila däremellan. Eftersom det nu inte blir hårdkörning på några dar så slog jag till med 4 st 30sekunderspass på max med 4 minuters vila däremellan. Motionscykelns tyngsta motstånd hade gärna fått vara lite till :=)

1,5 timmes trampande blev det och passet var grymt bra, ett sånt pass man kommer ihåg. Benen känns som sega morötter nu.

När väl Therese kom hem så stack jag direkt upp till jobbet då jag reser till Norrland imorgonbitti så fanns det mycket att ta tag i. Vi kom fram till att jag ska tillverka en FB-sida åt oss, så nu är väl ytterligare några kvällar räddade.

Idag har Magnus J stängt alla möjligheter till att beställa nya överdragskläder så nu är det bara att vänta o vänta o vänta. I slutet på mars hoppas vi ha dom hemma :=)

Kvällen har tillbringats dels hos farmor och dels hos Thereses brorson med familj. T:s brorson är riktigt sugen på att hänga med o trampa nu.

Nu blir det tidig sänggång med förhoppning om att vakna tidigt imorgon så det hinns med att trampa ytterligare ett pass innan resan mot Arlanda inleds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar