söndag 5 februari 2012

Fyror på tre

Här är cykeln som jag är grymt sugen på:


Stumpjumper Comp Carbon 29, utrustad med bl a Sram X9 bak, X7 fram, Rockshox Reba RL 29. Ska sova på det tills imorgon o sen får man se om det blir affär eller inte. Kumla Sportcenter får ju snart hem Cube och där får man mycket cykel på pengen.... Måste försöka ta ett snack med Tony där imorgon med.

Igår var planen att det skulle köras fyror men jag fattar inte vart dagen tog vägen, städade sovrummet, gick en sväng (1,5h) med Simon, åt lunch, iväg till Bauhaus o köpa ny taklampa till köket, hem, börja montera, svära, fortsätta montera, använda rondeller, fortsätta montera, svära och sen så funka den :)

Efter den lampdebacklet så kände jag ett behov att provsmaka en av ölsorterna jag fick i fredags, varför en Kilkenny avnjöts framför lite helt ointressant engelsk fotboll.

Idag så har vi inlett dagen med härliga fyror, vi är jag, Simon och Fabian. Vi mosade igenom fyra fyror och jag lyckades pressa upp pulsen till 174 på tredje intervallen.



Nu väntar det massa fixande här hemma innan kvällens ungdomsträning tar vid och efter den blir det ett löppass med grannen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar