torsdag 15 december 2011

Smärta ska ju tydligen vara vekhet som lämnar kroppen

Tisdagens träning bestod av "gradering", dvs 3x3 minuter med olika tekniker, började med 3x3 slag, fortsatte med 3x3 slag/spark, 3x3 stående kamp och 3x3 minuter mattkamp. Enkelt sagt: jag var helt förstörd efteråt, inte sönderslagen utan fysiskt helt apatisk. Grymt roligt pass!

Igår for vi till Göteborg för lite konferens och samkväm. Kvällens restaurang serverade lyckligtvis nog sniglar till förrätt, grymt gott. Håkan valde Tartar (råbiff) och den var också helt ok.

Idag på träningen, som också var säsongsavslutning, så var det kamp med alla medel... Slag, sparkar, brottning, slag i mattan (dvs dom fortsatte slå på mig när jag låg ner). Riktigt hård träning, inte muskulärt utan mycket fajt.

Jag har tyvärr inte hunnit lära mig tillräckligt mycket slag o sparkteknik ännu så jag har fått agera slagpåse känns det som. Jag ville in på kroppen och brottas men alla backade hellre undan för att kunna fortsätta slå....

Min nästansläkting Mikael lekte med sitt högerben på mitt vänstra lårs baksida ganska mycket och avslutade det hela med att ge mig en riktig lårkaka som fick mig att halta resten av passet och resten i denna kväll. Ganska skönt att sitta still nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar