torsdag 29 december 2011

Dagmar

Imorse när jag åkte hem från tippen så kunde jag inte låta bli att filma lite när jag valde att åka skogaholmsvägen in i Pålsboda. Filmen är inte av högsta kvalitet men jag tror budskapet når fram... (och minska ljudet innan du tittar)


Om Du tittade noga så såg du nog kabeln över vägen cirka 22 sekunder in i filmen...
Ganska bisarra krafter som varit i rörelse...

Nåväl annars då, jo Fabian har feber (som sällan), jag slog ungarna i Monopol och sen så fick jag ett sms precis när jag klädde på mig för att springa en sväng, grannen skulle också ut så det var bara att slå följe. Vi sprang till eljjusspåret, tog ett varv där, sen till ica för lite medicininköp och sen tog vi en runda i samhället och då öppnade sig himlen totalt. Regnet piskade och alla valde att hålla sig inne, utom två tokiga löpare....

Rundan mätte 7km och det var i ett ganska behagligt snacketempo.

Det händer något spännande här hemma nu, Therese är den som använder motionscykeln och hon verkar trivas med att sitta o trampa, det kanske blir en cyklist av henne till slut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar