måndag 12 december 2011

Ikea....

I posten fick jag idag en påminnelse från företaget "mysafety". Jag hade då ingen aning om vad Mysafety pysslade med tidigare idag. När har jag googlat lite och läst på några olika forum att dom tydligen ska pyssla med borttappade nyckelknippor. Jag har aldrig haft någon sådan bricka så nu väntar jag på svar på mitt mail där jag bestrider allt.

Annars har jag idag på jobbet våldsgästat Värmland. Väl hemma sågade jag sönder en bokhylla från Ikea och jag kan väl säga såhär: Jag trodde den var av trä.... Men det visade sig att bara 2mm skal var av något träslag eller pressad spån och innehållet bestod av veckat papper...Så nu blir det väl att lämna in dom överblivna bokhylledelarna till pappersåtervinningen. :)

Annars då? Jorå, jobbar på att hålla pepparkakshalten i blodet hög o bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar