måndag 29 augusti 2011

Snabbt runt borgen

Idag var det öppet klubbmästerskap på träningen, jag kände inte mig i toppform så jag hade en väldig tur när det helt plötsligt kom 6-7 barn/ungdomar som aldrig varit med tidigare på någon träning och ville prova på. Fick med mig Jörnegren och sen begav vi oss ut i skogen, 8 ungar o två vuxna. Det blev en trevlig liten runda där dom fick prova lite allt möjligt, från lätta stigar till steniga uppförsbackar. Dom lät väldigt nöjda när vi kom åter till stugan, så vi får hoppas dom kommer åter på onsdag.

Simon o Oliver var själva i sin tävlingsklass idag och bägge var riktigt nöjda med hur dom presterade och på Oliver syntes det långa vägar hur mycket bättre det gick idag än igår.

Jag fick ta mitt första pannlampspass för säsongen idag, ett varv på tarstaborg. Ska försöka få in en länk eller bild nu...Tarstaborg 2011-08-29  det blev en länk....

Ångrar nu lite i efterhand att jag inte provade tävla för formen verkade visst finnas i benen, slog pers med drygt 4 minuter.

Nu hinner jag inte skriva mer, ska tillverka en grupp på fb :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar