måndag 22 augusti 2011

Äntligen cykel igen

Då har jag äntligen fått cykla igen. Första ungdomsträningen för hösten gick ikväll av stapeln och jag ledde den snabba gruppen på lite olika stigar bort till groddammen. Allt gick så bra tills vi skulle uppför en liten backe på tillbakavägen. Poff o sen var kedjan av. Det blidde till att springa sista kilometrarna tillbaka till Ljungstugan.

Väl framme så blir jag ju lite orolig när jag anländer före snabbegruppen.....

Och tårta, vem vill ha det när det finns morötter att knapra på.....

Visade upp mitt o Jörnegrens förslag på träningsschema o det mottogs väl av det andra föräldrarna och vi ska spåna vidare på detta. Nästa gång så blir det nog att prata lite tävlingsupplägg, dvs mer info om tävlingar o liknande.

Annars så har jag vart i Töcksfors (ometropolen) idag och utbildat butikspersonal, 6 timmar i bilen... Imorgon är det visst 6 timmar enkel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar