torsdag 1 september 2011

Racern är såld men jag är såld på något annat

Idag är det redan torsdag, sitter o försöker komma på vad jag gjorde i tisdags kväll....

Men det är f*n inte lätt, har just kollat i almanackan bara för att inse att Therese var på föräldramöte och jag satte ju ut racern på blocket. Satte ut den på 7000kr och mailen blev helt galen, det kom några sms och några samtal. 1,5h tod det innan den var såld, någon mäklare från Stockholm köpte den osedd och jag levererade den igår när jag ändå var där, han köpte även med skorna så nu blir inriktningen helt o hållet skogscykling.

En kommentar jag fick efteråt: "Är du helt dum i huvet". Jag vet att det är/var en riktigt bra cykel men med bara 4 rundor på 5 månader så känns det som om den bara samlade damm o kände sig ensam i källaren.

Igår var det ytterligare en ungdomsträning, varvlopp intervaller skulle klaras av. Det var riktigt blött och halt på rötterna men ungdomarna (16st) slet som vanligt riktigt hårt. Ett roligt inslag var att alla ungdomarna som började i måndags kom tillbaka igen och denna gång var det ingen som cyklade i foppatofflor heller :)

Fick se Scotts 2012:or igår och 29:an bara står och retas med mig just nu.

Vi får väl se när jag kan bli ägare till en sådan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar