onsdag 3 augusti 2011

Sliten nu

Igår var jag för trött för att orkan skriva något här och varför va jag det?

Det hela började nog i lördags men löpningen vid Skåle Klint och sen har träningarna avlöst varandra.
I förrgår så planerade jag för att springa runt Tarstaborg, ca 13 km terräng, på morgonkvisten, men igår när jag vaknade så strejkade kroppen, den var sliten och seg.

Detta ordnade upp sig till största delen under förmiddagen och då vi skulle upp till Ånnaboda för att titta på en eventuell husvagnsplats, så tänkte jag cykla Bergslagsleden därfrån till Nora. Men som så ofta så blir planerna ändrade, det kom ett sms från Pinarello om landsvägscykling kl 18 och eftersom min medverkan har skitit sig varje gång iår så ändrade jag planerna igen.

Hann typ bara hem innan det var dax att dra, det fick bli cykling på fastande mage....
Pba-Kumla-Fjugesta-Vretstorp-Brändåsen-Pba, 10mil blev slutresultatet med en kropp som skrek efter mat vid hemkomsten. Detta var tredje kvällen i rad då jag inte hunnit äta kvällsmat innan träningen, skönt att man snart börjar jobba så det blir lite ordning på den biten.

Idag ska det bli vila (är det tänkt) men samtidigt så måste jag ut o drilla Simon inför Vasan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar