torsdag 7 juli 2011

Nära nu, en symbolisk stund imorgon och sen är det semester.

Har glömt skriva att Piggoten är såld och med den försvann alla 26 tumsdäck....
På jobbet har det bara varit skobärning hela veckan och på hemmaplan har jag burit grus och mursten så någon mer träning har inte stått på schemat. Känner att kroppen är ganska sliten just nu så det ska bli skönt med ett lite lättare pass på cykeln imorgon, sista innan Mörksuggejakten på söndag. Ska bli riktigt roligt att prova på MTB-lopp där de troligen inte förekommer lika många cykelkorgar som på vasan.

Är anmäld i damklassen och dom verkar inte intresserade att flytta mig till rätt grupp så jag tar väl med mig en bh dit. Kollade lite på banprofilen och tydligen börjar vi uppför ett berg... Eftersom jag är helt ny på MTB-lopp så är målet att komma runt och ligga på gränsen så mycket som möjligt och sen kommer jag utvärdera min insats för att se om jag ska gå upp någon klass, vill ju inte piska de rutinerade cyklisterna direkt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar