torsdag 21 juli 2011

Formförstörarsemester

Det har inte varit så jättemycket skrivande här på några dar men är det semester så är det....

Sitter nu på ett blåsigt och regntungt Öland och hoppas på att morgondagen ska bringa sol över oss. Idag blev det det första rikiga cykelpasset sen Sottern Runt, korsade Öland och vad kan man säga? Det är platt, rikigt platt, det är stiglöst häromkring, det blev ganska mycket asfaltsnötning och ytterst lite grus- och traktorvägar. Men jag fick ihop en timme innan frukost.

Jag har inte liggat helt på latsidan har faktiskt sprungit några pass, varav ett på alvaret och miljöombyte är alltid trevligt. Känner nu att vasan är väldigt nära och jag cyklar väldigt lite, ska bli spännande att se om det går att boosta formen på 2 veckor....

Har också provat dammsugarglass och arraksbollsglass (som jag läst om i en annan blogg), riktigt riktigt gott för en fiklist som jag. Och idag såg vi en snubbe som windsurfade, JAG VILL OCKSÅ!!! måste vara 1995 jag senast stod på en bräda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar