lördag 23 juni 2012

Midsommar

Jaha, då börjar midsomaarhelgen lida mot sitt slut och den har varit riktigt bra. Inledde med ett stenhårt intervallpass i torsdagskväll, Källbergsbacken upp o nerför några gång, i fredags så hade vi familjecykling med Holmgren. Vi var till Kvarntorp och rastade våra cyklar, 2,5 mil fick vi ihop under det supertrevliga passet. Dagen avslutades sen hos några bekanta som vi inte träffat på ett år, o vi hade lika roligt som vi brukar ha....

Igår så skulle jag trampa till Mullhyttan och det skulle göras på vägar jag aldrig sett förut... Tanken var (o redan här kan man ana att det inte blev som jag planerat) att cykla Skogaholm-Tisarstrand-Klevet-Östansjö-Kvistbro By-Myllhyttan. Mitt lokalsinne är ju inte det bästa så det blev: Skogaholm-Tisarstrand-Klevet-Kassmyra-Karintorp-Ödesdovra-Vretstorp o vidare... Nåja till slut var jag framme, istället för planerade 2-2,5h så tog turen 3,5-4h.

Kvällen vid Mullhyttan avlöpte i portens tecken, shit vad go denna dryck är, så idag rapas det avslagen porter...

Idag är tanken vilodag då jag cyklat 4 dagar i rad, men om någon hör av sig o vill ut så kör jag :)
Ungdomarnas avslutningsläger gjorde att formen fick en boost så nu är det riktigt roligt att mosa på och kunna trycka ordenligt i backarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar