torsdag 30 juni 2011

Då var det gjort. Piggoten ligger utlagd till försäljning, vet faktiskt inte om det är rätt men jag kan ju inte ha hur många cyklar som helst. Eller kan jag det?

Det känns som om Huklen och Piggoten hör ihop på något vis, 26tum, lite för liten, någon Dura-Ace-komponent som jag inte riktigt vet om, snabb uppför, otäck nedför. Men Bianchin är mycket trevligare att trampa på och så är det lättare med reservdelar, komforten är också mycket bättre...


Men fasingen Piggoten är speciell, har funderat på om jag skulle sälja Italienaren istället, men det är ju ny. GAAH valet o kvalet.

Hursom nu ligger Piggoten utlagd på blocket och några har hört av sig så vi får se vad som händer.

Annars har inte tiden räckt till för någon mer träning hittills denna vecka. Kom hem klockan nio från jobbet igår och idag var jag för sliten för att kunna fokusera på någon krävande fysikt avktivitet.
Tror nog värmen gjorde sitt till det hela också, så imorgon får det bli ett löppass i Ånnaboda dit kosan ska styras i helgen. Vandring på lördag är inplanerad och det ska bli riktigt najs att få komma ifrån en stund. Det ska faktiskt bli lite spännande att som nya (gamla, hittades på blocket) förtältet tänker hålla efter den första lagningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar