söndag 19 juni 2011

Dagen efter kvällen före...

.... så var jag uppe först. Gårdagens cykling bestod av 6 mil på landsvägens högerkant med Simon som sällskap halva sträckan, eller rättare sagt till Morotscupen i Stora Mellösa där det skulle hejas på mellangrabben o hans lag.

Tror det slutade med en förlust och två vinster, Filip nätade två gånger och hade bud på fler....
När det var dax att lämna Mellösa så växte hornen fram och jag bestämde mig för att komma först till Pålsboda, när endast 3km återstod så kom den förbannade tutande bilen ikapp, men jag får vara nöjd att kunnat snitta drygt 30 i motvinden.

Blev bara hem och duscha innan vi for till mamma o pappa där kvällen avnjöts med kallskurna grillbrickor från en stor affär i Kumlam riktigt gott och till det passade ett antal kalla gröningar.

Dagens största äventyr bestod av en timmes löpning på Svennevadsmossen med skidstavar. Shit vad jobbigt men riktigt bra träning som kan användas som ett komplement till cyklingen. Träningsvärk imorgon? Jajamen

Dagens runda i regnet...
Gjorde en uppdatering av min GPS idag, tänk vad bra det skulle vara om Garmin hade tagit fram något bra sätt att göra backup på alla inställningar och inlagda rutter, intressepunkter och såna saker, dom har idag fått ett ganska argt mail...

Nu vankas det hemmagjord pizza och lite Sickan, Dynamitharry, Vanheden och Doris...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar