onsdag 22 juni 2011

Träningsschema - haha

Igår påbörjade storgrabbarna sitt träningsschema och idag (vilodag) så spräcktes det...

Löpningen igår gick jättebra för Filip, mindre bra för Simon som tröttnade efter typ 300meter, men 3 km klarade dom av.

Idag när jag kom hem så var det bara att ta några tonfiskmackor och sedan på byta om, distanspass för Simon stod på schemat och det tänkte jag vi skulle tillbringa runt skogsmaskinssönderkörda Tarstaborg, tro't eller men dom hade grenslat stigen med sin gigantiska maskin och gjort rundan lite mer teknisk på ett litet parti, vilket välkomnas!!! Vi fick köra några nerförsbackar ett antal gånger så att S fick känna på att det går att släppa bromsarna och låta cykeln hjälpa till nerför.

Drygt två timmar blev passet idag och det innehöll även en hel del stigletning. 186 som toppnotering på pulsen fick Simon till.

Mitt ute på en liten grusväg så mötte vi en arbetskamrat som var på väg till någon vindrickarkväll,
jobbardag imorgon... får väl se...

 Filip hade under tiden passat på att springa intervaller bakom Backa Gård och sedan avslutat med 3km löpning, den killen kommer att vara jobbig att hålla bakom sig snart...

Cykelstrumpor från posten kom det också men till Simon, storlek XL så jag åker på att köpa ett par nya åt honom :)

Har en plan för hur hela familjen skulle kunna komma ut och löpa samtidigt och så att alla blir trötta o goa, ska ventilera den nu så jag skriver om planen och utfallet snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar