torsdag 16 juni 2011

Lost in the forest...

Idag har det blivit utbildning för några butiker vid Uddevalla och på vägen hem stannade jag till hos Life i Lidköping, där formligen vräker dom iväg våra skor, riktig superbutik! Väl i Pålsboda så fick dagmamma Inga-Lill en blomma som tack för våren då Fabian hade sista dagen där idag inför ca 8-9 veckors ledighet.

På kvällens ungdomsträning i Marka så skulle jag visa en trevlig runda men det slutade inte bättre än att efter ca 2 km så försvann fyra stycken, som tur var var det tre barn o en vuxen, efter mycket letande o funderande så tog cykelhandlarn på sig att leta själv o vi andra fick istället köra teknikträning. MTB-banan är riktigt bra...

Vi körde lite teknik över rötter o stenar, några branta steniga nerförsbackar :) droppet och nerför hoppbacken. Måste säga att ungdomarna är riktigt duktiga när det tuffar till sig och dom vill prova alla hinder.

Jag blev ikväll varse om att min Garmin verkar ha nollställt sig, inte en enda bana eller intressepunkt finns kvar :(  imorgon får nog supporten ett samtal, jag vet att dom inte kommer att kunna hjälpa mig men gnälla av sig lite är väl ok?

Nu får det bli lite Jönsssonliga och sova i soffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar