onsdag 15 juni 2011

En egen liten vrå...

Jaha, då man blivit med blogg....

Sitter nu på ett hotellrum från 80-talet och håller på att försöka lära mig alla finesser på denna sida, går sådär.
Idag har jag varit runt och utbildat ett antal butiker så det ska komma kanonsiffror (hoppas jag) från dessa.

Jag provade att våldsgästa Uddevalla CK på deras MTB-träning ikväll och det här med namn verkade inte vara någons starka sida, "hördu kumla" "går det bra kumla?" "du kumla, jag cyklade i örebro för 4 år sen". Idag stod det lite hårdare träning på schemat hos dom och det var precis så hårt som jag ville, vi körde varbana med en grym uppför i början, 2 varv åt gången (ca 10minuter) och den körde vi 4 gånger. Detta innebar att jag är rejält mör nu.

Jag cyklade givetvis fel på vägen dit, så jag fick trampa ikapp en cyklist i en uppförslöpa för att fråga efter vägen. Hans inställning till hur det var att cykla i Uddevalla kan enkelt bekrivas: motvind oavsett åt vilket håll man cyklar, uppför oavsett åt vilket håll man cyklar.

Nu skriker bingen på mig så det är väl lika bra att tysta ner den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar