söndag 22 juli 2012

Tälta på gräsmattan

Hmmm blogga från ett tält med en sovande Fabian bredvid sig, sämre kan man ha det.

Fabian har laddat för att sova i tält sen imorse o var helt i extas när det byggdes upp för några timmar sen. Nu efter att ha lyssnat på blåsten så sussar han riktigt gott. :)

Annars så är det ju tur att man har semester, fattar inte hur man skulle hinna med allt annars. Började dagen med att sota ur pannan o gjorde rent ett vattenlås. Iväg till farmor, vidare till broder o hämta hästkärran för att sen när vi väl kom hem börja fylla den med skräp.

Det är f*n helt sjukt hur mycket av den varan man samlar på sig. Det tog ca 2-3timmar o sen var det fullt.

Då åkte trimmern fram följt att lite arbete med motorsågen, tanken var att jag även skulle grävt lite men mina ömtåliga försäljarhänder tyckte att jag gjort något för dagen. Så imorgon blir det till att tömma kärran o lasta in enen jag gick loss på. 

Så istället för att arbeta så blev det till att roa sig, på med barnsadeln på cykeln, i med Fabian och sen körde jag ett precis lagom hårt intervallpass vid Backa Gård.

Nu dax att sova o sen märks det om man har nackspärr imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar