onsdag 25 juli 2012

Morgonblogg

Resten av familjen sover så nu gäller det att passa på.

Det börjar kännas i benen att det är mycket cykel för tillfället....

Igår blev det en tur runt Råsvalen o även fast det var runt en sjö så var det absolut inte platt. Efter typ 3 mil så slängde jag in en extrasväng då jag inte svängde i Storå utan blåste av backen Storå-Stråssa vilken visade sig vara 5km ren njutning uppför :)

Totalt blev det 4,5mil runt sjön, inte den kortaste vägen men bra för cykelbenen.

Har nu kört med nya gpsen på styret när fästet äntligen kommit och den är riktigt bra måste jag nog påstå, kartbilden är mycket bättre än i 705:an o den känns mer o mer lättarbetad ju mer jag använder den.

Idag står det på schemat att en massa ungar kommer till vagnen för att vakna till o kolla på sommarlovsmorgon medans mammorna är ute o trampar. Nånting säger mig att det kommer vara 6 trötta ungar som sitter här, vet hur sega dom var igårkväll efter att ha varit ute hela dagen i värmen.
Ska kolla ut på kartan nu för att se åt vilket håll jag ska cykla när det väl blir min tur, funderar på antingen Kopparberg eller Nora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar