fredag 20 juli 2012

Mosning i Kvarntorp

Igår var det sega ben som rullade iväg mot Kvarntorp, det tog ända fram till grillplatsen vid Kvarntorp innan jag var kände att dom ville vara med. Väl vid Kvarntorp så inledde jag med en specialslinga vid Kalkugnsleden som gör att alla partier kan mosas över med ett riktigt bra flyt.
Sen blev det vidare mot en ny stig som jag sett och vilket roligt område det uppenbarade sig. Riktigt gropigt och snabbt ställe, o pulsen låg högt hela tiden. Efter en bra stund där såg körde jag genom en stig jag bara kört en gång tidigare när jag skulle iväg mot vattenpåfyllning.

Ska kolla lite mer på om det är ett bra ställe att förlägga nån liten tävling på...

Tog sen o "rullade" uppför högen en gång och där var det minst 5 personer som roade sig i trappan...

Efter detta trampades det hem då vi skulle få gäster från Lindesberg. Låg på med en ganska hög intensitet hela passet och det var trött ben resten av dagen.
Det var ett år sen vi såg gästerna senast och då dom också har tre ungar så försvann alla sex ungar iväg o lugnet blev totalt.

Nu väntar det en cykeltur in till Norra för lite "shopping".

1 kommentar:

  1. Du har angivit i din blogg att det finns mycket stig runt fotbollsplanerna i Hällabrottet, vart ligger dessa fotbollsplaner?

    SvaraRadera