lördag 12 maj 2012

Utan extra hjul

Nu var det några dagar sen jag skrev nåt, har vart lite körigt... Kom hem från utlandet i torsdags kväll, i fredags fick jag åka ner till Hjo för att hämta o lämna skor hos en kollega och sen så hämtade jag hem husvagnen. Therese var iväg o fixade inför Kurres (fotbollsturnering) hela kvällen.

Igår så var det tävling i Eskilstuna. Simon fick bli familjens bidrag till eventet och han slet och arbetade ordentigt under hela tävlingen. Precis som det ska vara....
Väl hemma så var det bara att börja tvätta husvagnen, klippa gräset och sen tog jag bort Fabians stödhjul, vilket inte var poppis...

Det tog typ 1 minut sen tog jag bort "hållabalansenpinnen" och han cyklade själv.


15 minuter och inte en vurpa, så jag tror vi snart ska ner till vägen igen :=)

När jag i det lilla landet utan kust så slog en förkylning till så någon träning har det inte varit tal om men idag ska jag ut o rulla en lugn runda och sen imorgon väntar det hårdare körning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar