fredag 30 september 2011

200km i timmen

Känns det som det går i nu...

Hursom, i måndags så blev det ett mörkerpass med Tobias där vi utforskade lite nya stigar på vägen till Kvarntorp, fasingen vad najs den sträckan kommer bli till sommaren när allt går att pussla ihop.

Provade även då min nya chingchong-lampa som ska vara så stark o bra enligt andras utlåtanden. Jag var böjd att instämma i den stora skaran. Åtminstone tills Tobias tände sin lampa, 4300 j*vla lumens lyste upp höstnatten, dock så var bara 900 av dom mina... Satan i gatan vilket lyse han har/hade.

När vi körde stig så ska man inte ha den med jättestark lampa bakom sig, prova så får du se...

När vi trampat igenom halda den planerade delen av Kvarntorpstigarna så tog batteriet slut för Tobias och min otroligt "starka" lampa fick leda oss i natten. Och nu kom även regnet och motvinden för att göra oss sällskap, men benen var grymma och vi tryckte på i bra fart hela vägen tillbaka. Turen blev ungefär 2 timmar.

Annars så har jag mött hösten denna vecka, närmare bestämt så har jag vart i norra Norrland och där har redan lövet rasat från träden. Nu hinns det inte skrivas mer nu, T skriker att vi ska åka.

 Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar