söndag 4 september 2011

En späckad och bra söndag

En runda i Kvarntorp var planerad och det blidde det med, jag, Simon och Oskar Johansson från ungdomsträningen trampade runt i nästan tre timmar på olika stigar på endurobanan och högen. Jag cyklade både dit o hem, Simon hem, så nu är jag riktigt mör i kroppen. Vädret visade sig från sin bästa sida med ca 20grader o strålande solsken.

Väl hemma så blev det ut i skogen igen, denna gång med killarna och en tom svampkorg vilken vi fyllde med trattisar och gulingar, efter den så otroligt roliga rensningsstunden så är det nu dax att packa alla cykelkläder inför morgondagens distans som verkar ska ske i regn...

Idag har jag även påbörjat något jag aldrig gjort tidigare, jag har börjat studera vid en högskola, dock på distans och med halvfart. Ska göra det fram till mitten av januari, lagom så jag är klar till nästa cykelsäsong :)
Har anmält mig till ytterligare en kurs som ska börja i mitten av oktober, här ska man bli bildad värre :)
Har tom planer på vad jag eventuellt ska anmäla mig till till våren.

Jaha packning var det ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar