tisdag 20 september 2011

Får jag be om största möjliga RESPEKT

Idag var jag lååångt borta.... För att ta mig mellan kund 1 och kund 2 fick jag åka en timme i Norge....

Nåväl andra besöket var klockrent, ägaren hade varit med i landslaget i löpning under 80-talet, innehar Sveriges tredje snabbaste tid på milen, RESPEKT.
Idag springer han inte så mycket, bara 4-5pass i veckan. När han var aktiv o tävlade tränade han mellan 13-14pass i veckan, RESPEKT.

Vi cyklister brukar ofta skryta med hur många mil vi trampar om året, han SPRANG 900mil/år!!!!

Vi snackade en hel del träning och när jag nämnde att jag brukar försöka få till mellan 4-5 träningspass i veckan så säger karln: Aha, när ska du börja träna på riktigt.

Vi pratade även en del kilometertider och mina tider (som jag har varit nöjd med) är ju för f*n bara skit :=(    Han sprang snabbare än vad jag cyklar i skogen.....  Måste nog ha en 29:a nu.

När jag väl kom hem ikväll så blev det plugga, plugga, plugga. Två föreläsningar har klarats av och sen har jag påbörjat en datatentamen, dock så såg jag att "läraren" missat en ganska viktig del. Andra gången.....

Nu är det dax att packa iordning inför morgondagens MTB-träning, hinner nog inte ens hem o vända, och sen blir det uppphetsande läsning i form av: Principbaserad redovisning, fjärde upplagan.

Hittade en två år gammal bild på när Fabian provar cykelkläder....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar