lördag 29 oktober 2011

En vecka går ruskigt fort

Ibland går dagarna på tok för fort, en vecka sen jag skrev nåt.... Vad har då hänt?

Måndag:sen hem från jobbet
Tisdag:pluggat på kvällen o sen sprungit intervaller i tornbacken
Onsdag:styrketräning och sen jobbade jag sent o kom hem 19.30
Torsdag:började jobba för tidigt o sen for jag iväg till Bollnäs för att jobba där hela dagen innan jag fortsatte mot huvudstaden.

Fredag:Jobbade i huvudstaden, väl hemkommen så for Therese iväg och när hon väl kom hem så gjorde jag misstaget att tvätta bilen, lacken lossnade från trösklarna... igen...
.
Idag:har kört ett trevligt pass med Niklas

och Henrik


Det blev den riktigt trevliga Pålsbodarundan (21km) o vädergudarna var helt på vår sida +4 och strålande solsken.

Lånade ut kameran sista biten för man får aldrig några bilder tagna på sig själv med egna kameran.



Visst skulle det se bättre ut på en 29:a


Har nu stressat en timme här hemma då vi väntar på barnvakterna så vi kan roa oss i den stora staden tillsammans med andra cykelföräldrar ikväll. Ska ge mig på projektet skjortstrykning nu, det går ju inte fort....

Imorgon kväll vankas det visst cykling igen, ska nog försöka lura med sällskapet på härliga backintervaller då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar