lördag 22 september 2012

Sliter ju knappast ut cykeln nu

Nu börjar det här gå mig på nerverna. Jag vill ut och köra ett stenhårt pass och jag vill göra det NU!
Tyvärr är det mest ansträngande jag vågar ta mig för just nu promenader i lugnt tempo. Igår kväll vid halv tio gick jag ut och knallade runt i samhället en timme i mörker och regn i och idag har jag, tillsammans med Fabian i sin vagn knallat runt i nästan 2 timmar i byn.

Förhoppningsvis får jag snart tid för vidare utredning, annars blir jag tamefan galen, det är nu 3 veckor sen jag satt på skogscykeln. Visst jag cyklade till skogen igår på Thereses damcykel med Fabian i barnstolen för att plocka svamp men det turens tempo går nog närmast att likna med en lugn promenad. Det roligaste med var dock att vi hittade en liten plätt i skogen med sjuka mängder trumpetsvamp. Vi fyllde de medhavda kassar på 15minuter och sen var det bara att cykla hemåt och börja ta hand om detta vilket tog typ 3timmar.

Igår stod jag även för matlagningen och detta resulterade i pizza. En gjord på botten som liknade raggmunk, ganska spännande anrättning som jag nog ska prova igen och en gjord på pannkaksbotten, denna var riktigt bra.

Nu när jag inte vågar/får röra på mig så mycket så har jag haft tid för lite annat, bland annat har jag hjälp mig broder att skapa en sida på facebook för hans firma, kolla gärna på: http://www.facebook.com/zaxinsentreprenad

Nu är det visst glassdags här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar